Dierenziekenhuis Eindhoven | 4.7 - (96 beoordelingen)
INFORMATIE
Dierenziekenhuis Eindhoven
Dierenziekenhuis in Eindhoven is dé plek voor de beste zorg voor jouw huisdier. Hond, kat, konijn, knaagdier of reptiel; onze dierenartsen en paraveterinairen staan klaar voor jou en je dier. Uitgebreide operaties, orthopedische ingrepen, endoscopie, bloedonderzoek en röntgenfoto’s en als het nodig is kan je beste vriend worden opgenomen voor een intensieve behandeling. Ook wij hopen natuurlijk dat je hier nooit voor hoeft te komen, daarom zijn we er ook voor de kleine ongemakken zoals inentingen en een algemeen onderzoek. Telkens met een persoonlijke benadering en ruime tijd voor advies. Zo krijgt je dier alle zorg die het nodig heeft; van vaccinatie tot operatie.
Openingstijden
- Zondag 08:00:00 18:00:00
- Maandag 08:00:00 18:00:00
- Dinsdag 08:00:00 18:00:00
- Woensdag 08:00:00 18:00:00
- Donderdag 08:00:00 18:00:00
- Vrijdag 09:00:00 13:00:00
- Zaterdag
DIENSTEN
Producten en diensten
Vaccinaties
Accessoires
Consulten
Ontwormen
Operaties
Spoedgevallen
Verkoop van medicijnen
Voedings advies
GALERIJ
Sfeer Impressie
PRIJZEN
Wat kunt u Verwachten
Diensten
- Castratie €895.14
- Preventieve zorg €60.93
- Consulten €50.50
- Bloed-, urine-, weefsel-, of ontlastingsonderzoek €45.93
- Opname €296.50
- Nagels knippen €22.95
- Chip plaatsen €58.75
- Oren spoelen €278.34
- Crematie €570.00
Sterilisatie Tarieven per Dier
🐶 Honden (Teefjes)
- 0 – 10 kg €338.00
- 10.1 – 20 kg €395.00
- 20.1 – 30 kg €425.00
- 30.1 – 40 kg €475.00
- 40.1 – 60 kg €515.00
🐱 Katten (Poezen)
- Traditioneel €200.00
- Laparoscopisch €250.00
🐰 Konijnen (Voedsters)
- Alle gewichten €225.00
BEOORDELINGEN
Wat andere mensen Vonden
3.4
3.4 - (96 beoordelingen)
oktober 03, 2025
1.0
Ilja Malakhovsky, Eindhoven
We have been clients of this one for years but haven't use them for a couple of recent years. Today, when our cat got sick and i really needed help, they said to me they could not make an appointment because we did not show up for too long, and now i would have to look for another vet. They did not tell us anything about this "policy". So if you want to use this vet, be sure that your pets get sick regularly to support their business. Disgusting!!
augustus 26, 2025
1.0
Angel Van Den Heuvel, Eindhoven
Ik was onlangs 10 minuten te laat voor mijn afspraak vanwege een file, iets wat ik netjes had gemeld via de telefoon (na eerst 12 minuten in de wacht te hebben gestaan, zonder enige vorm van excuses toen er werd opgenomen). Er werd aangegeven dat er dan iets minder tijd zou zijn voor de afspraak, prima – daar had ik begrip voor.
Eenmaal aangekomen werden mijn gegevens opgenomen en moest ik plaatsnemen omdat er 'overlegd' moest worden of ik nog geholpen kon worden. Na weer 10 minuten wachten kreeg ik te horen dat er geen tijd meer voor me was en dat ik maar de volgende dag terug moest komen. Geen excuses, geen meedenken – gewoon klaar. Wat ik vooral kwalijk vind, is dat ik bij een eerdere afspraak zelf 25 minuten heb moeten wachten met twee honden, zonder uitleg of excuses. Toen ik hen de tijd gaf, werd dat vanzelfsprekend gevonden. Nu ik – ondanks het vooraf melden – iets te laat was, werd ik gewoon afgeserveerd. De houding was kil en klantonvriendelijk.
Wat me verder opvalt is dat negatieve recensies online vaak met een snibbig of defensief antwoord worden beantwoord, in plaats van met reflectie of begrip. Misschien is het tijd om eens naar de eigen werkwijze en communicatie te kijken. Dieren verdienen goede zorg – en hun baasjes ook.
AANVULLING: Bedankt voor uw reactie. Wat mij meteen opvalt, is dat u eigenlijk precies doet wat ik in mijn recensie al benoemde: defensief reageren, wijzen naar de klant, en vooral niet kijken naar uw eigen handelen. U haalt er tot op de minuut bij hoe laat ik binnenkwam, maar gaat volledig voorbij aan de kern van mijn verhaal. U zegt dat alles 20 minuten zou uitlopen, maar hoe verklaart u dan dat ik bij een eerdere afspraak zélf ruim 20 minuten heb moeten wachten met twee honden, zonder enige vorm van uitleg of excuses? Toen was vertraging blijkbaar geen enkel probleem en werd van mij volledige flexibiliteit verwacht. Waarom geldt dat niet andersom? Wordt er onderscheid gemaakt in patiënten, of draait het er vooral om dat het u beter uitkomt?
Het meest teleurstellend vind ik dat er in uw reactie geen enkel spoor van zelfreflectie te vinden is. Terwijl dát juist is waar verbetering begint. De uitdrukking ‘verbeter de wereld, begin bij jezelf’ lijkt mij hier heel toepasselijk. In plaats van meteen de schuld buiten uzelf te leggen, zou het u sieren om ook eens kritisch naar uw eigen communicatie en houding te kijken. Begrip tonen, excuses maken en écht meedenken met de klant kost niets, maar het maakt in de ervaring alles uit.
Mijn recensie was bedoeld om een eerlijk beeld te geven van mijn ervaring en hopelijk een aanleiding om dingen te verbeteren. Uw reactie bevestigt helaas alleen maar mijn punt: dat negatieve ervaringen niet worden aangegrepen om te leren, maar worden weggewuifd en teruggespeeld naar de klant. En dat is precies de reden dat ik deze recensie heb geschreven.
augustus 22, 2025
5.0
Karim Rayhi, Eindhoven
Ik kom nu sinds bijna een jaar met mijn poesje mila bij jullie ik raad het iedereen aan super dierenziekenhuis hele fijne gediplomeerden artsen die mij enorm hebben geholpen om mijn poesje goed en gezond te houden duidelijke advies en qua prijs ook goed te doen dus iedereen naar dierenziekenhuis Eindhoven
augustus 20, 2025
5.0
Jelske, Eindhoven
Heel tevreden over deze dierenarts en het personeel dat er werkt. Ik voel me altijd erg gehoord en geholpen. Afgelopen week kreeg mijn kat onverwachts pijnklachten. Ondanks dat zij die dag eigenlijk geen plek hadden, mocht ik direct met hem langskomen en hebben ze hem in de opvang gehouden om hem tussendoor te bekijken. Diezelfde dag kon hij geopereerd worden. Een dag later kreeg ik nog een berichtje hoe het met hem ging. Er werd actief met me meegedacht toen hij weinig at en dronk. Mijn vragen zijn altijd met aandacht beluisterd en snel en kundig beantwoord. Mijn kat is inmiddels weer blij en gezond. Bedankt voor jullie goede zorgen!
augustus 14, 2025
5.0
Loulou, Eindhoven
Helaas moesten wij hier terecht nadat mijn poes werd aangereden, veel pijn had en geopereerd moest worden. De assistentes waren heel vriendelijk, dachten goed mee en toonde veel begrip. Dierenarts Bernard was zeer kundig en legde alles goed uit voor de operatie en wist ons gerust te stellen. Iedereen deed zijn best! Al met al heb ik een hele goede ervaring met Dierenziekenhuis Eindhoven. Met onze viervoeter gaat het inmiddels beter.
Bekijk andere dierenartsen
Dierenkliniek Lindenholt
Dierenkliniek Lindenholt is gevestigd in Nijmegen, provincie Gelderland. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voo...
6546EK Horstacker 1421
Nijmegen, Nederland
De Zadelkamer
De Zadelkamer is gevestigd in Hilversum, provincie Noord-Holland. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voor honde...
1217BN Bussumergrintweg 65
Hilversum, Nederland
Dierenziekenhuis Assen
Dierenziekenhuis Assen is gevestigd in Assen, provincie Drenthe. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voor honden...
9404CN Pelikaanstraat 2
Assen, Nederland
🍪 Cookies
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en om te analyseren hoe onze website wordt gebruikt.
Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Lees meer in ons privacybeleid.