
Dierenkliniek Veenendaal | 4.6 - (5 beoordelingen)
INFORMATIE
Dierenkliniek Veenendaal
Dierenkliniek Veenendaal
Openingstijden
- Maandag 08:00:00 18:00:00
- Dinsdag 08:00:00 18:00:00
- Woensdag 08:00:00 18:00:00
- Donderdag 08:00:00 18:00:00
- Vrijdag 08:00:00 18:00:00
- Zaterdag 09:00:00 13:00:00
- Zondag
DIENSTEN
Producten en diensten

Vaccinaties

Accessoires

Consulten

Ontwormen

Operaties

Spoedgevallen

Verkoop van medicijnen

Voedings advies
GALERIJ
Sfeer Impressie
PRIJZEN
Wat kunt u Verwachten

Diensten
- Castratie €106.96
- Preventieve zorg €44.54
- Consulten €194.67
- Bloed-, urine-, weefsel-, of ontlastingsonderzoek €686.48
- Opname €296.50
- Nagels knippen €22.95
- Chip plaatsen €58.75
- Oren spoelen €278.34
- Crematie €570.00

Sterilisatie Tarieven per Dier
🐶 Honden (Teefjes)
- 0 – 10 kg €338.00
- 10.1 – 20 kg €395.00
- 20.1 – 30 kg €425.00
- 30.1 – 40 kg €475.00
- 40.1 – 60 kg €515.00
🐱 Katten (Poezen)
- Traditioneel €200.00
- Laparoscopisch €250.00
🐰 Konijnen (Voedsters)
- Alle gewichten €225.00
BEOORDELINGEN
Wat andere mensen Vonden
3.4
3.4 - (5 beoordelingen)
april 01, 2025
1.0
Ap, Veenendaal
moest helaas na 30jaar dezelde arts een nieuwe dierenarts nemen,kwam hier terecht,hondje laten behandelen/opereren voor wild vlees in bekje,alles zover zo goed,na 3mnd. hechting opgelost wond opengesprongen&bloeden,stukjes vlees&partij bloed&moeilijk slikken,niet eten en drinken kunnen&ik zit er nu mee&€400 armer en vrg. voor oplossing omdat toch hun fout is,want dat mag niet gebeuren/kunnen,&geven niet thuis,omdat ik vindt dat door hun schuld de herstel operatie gratis zou moeten zijn,op z'n minst consult en na controle ook al is het 3mnd. later &dekken zichzelf in,want voor de behandeling moet je document ondertekenen,,maar zoals aangegeven hadden ze wel tegemoed kunnen komen om de wond even te bekijken zonder kosten voor de controle&consult&had behandelt moeten worden nogmaals,hadden ze in rekening mogen brengen.Voor de behandeling kon ze teminste nog eten&nu is het hopeloos en zit ik met de ellende en behandelde arts is met de noorderzon vertrokken.!!!!!
maart 31, 2025
1.0
pietje puk, Veenendaal
Aanvankelijk was ik erg tevreden. Ik heb al heel lang konijntjes met veel nare ervaringen met blaasgruis/ sludge/ stenen. Ondanks alle informatie die ik gegeven heb is mijn konijntje niet behandeld, heeft pijn/ kramp eet slecht/niet etc. Ik ben steeds weggestuurd met een pijnstiller terwijl ik dikwijls gruis zie, wat ik ook meegenomen heb zodat de dierenarts dit zelf kon zien. Gruis gaat inherent samen met blaasontsteking. Urine onderzoek was niet nodig....... Blaas aandrukken was te pijnlijk....... Waarom kom ik bij een dierenarts?...... Een zeer ZORGELIJKE ontwikkeling........ Als eigenaar moet ik het zelf maar uitzoeken. Ik ontving het patiëntendossier daarin stond vermeld: mevrouw is weer erg lang van stof, zit op de maandagochtend en zit alleen, komt direct met een diagnose en oplossing, gooit er diverse medische termen doorheen. Na een mail van mij naar de dierenarts hierover dat mij dit veel pijn doet kreeg ik een reactie dat deze opmerkingen onbedoeld in het medische patiëntendossier zijn gezet. Zo OORDEELT men wel over mij ( kabouters zetten dit er niet in ) Wel de verwijten maken om vervolgens hun straatje schoon te vegen/ niet de verantwoordelijkheid te willen nemen hiervoor. Dat dit in het patiëntendossier gezet is zegt meer over hun dan over mij: hoe integer en respectloos zij omgaan met mens en dier. Daarnaast vertelde een assistente mij dat men geen ervaring heeft met een blaasspoeling, dit niet doen. Terwijl men zegt veel ervaring te hebben met konijnen, ONBEGRIJPELIJK, dit zegt men nu pas: de situatie van mijn konijntje is acuut. Als je iets niet kunt bieden: ben dan eerlijk en verwijs mij door, ook niet gebeurd. Bij spoed kan er geen tijd gemaakt voor mijn konijntje. Terwijl ik eerder van de dierenarts zelf gehoord heb dat ze begin november de dag ervoor tot 22.00 had gewerkt. Mijn konijntje met pijn was niet welkom, dat noemt men: we zijn betrokken en denken graag met u mee. Een EERLIJKE en RESPECTVOLLE behandeling heeft mijn konijntje niet gekregen, ben duidelijk niet welkom, alleen om de kas te spekken.... Tijd was er niet, volle agenda, zelfs niet bij een spoedgeval terwijl mijn konijntje pijn heeft. Hoezo EERLIJK en TRANSPARANT en INTEGER? Het gaat niet om het welzijn van mijn dier maar om Geld Geld Geld. Als ik zo met dier en eigenaar om zou gaan zou ik mij niet in de spiegel durven aankijken. Een weerloos dier die afhankelijk is van eigenaar en dierenarts, ik heb hier géén woorden voor.......... Leef nu tussen hoop en vrees.............................. Daar liggen hun niet wakker van: 0,0000000 empatisch vermogen. Dank voor deze dieronvriendelijke traumatische ervaring! Met spoed naar andere Dierenarts/ specialist gegaan: uit uitgebreid onderzoek is de oorzaak van de reeks klachten gevonden - van de al maanden bestaande klachten - behandeling was niet meer mogelijk, mijn konijntje had zeer heftige pijn en is na korte tijd overleden. Op zondagavond - dec - om 22.11- terwijl ik daar niet meer ben geweest o.a door het medisch dossier - ontving ik een mail van de betreffende dierenarts: ze hoopte dat er nog een therapie voor mijn konijntje zou zijn voor zijn medische problemen en dat hij geen pijn verdiende, volgens haar had mijn konijntje geen pijn - in dossier. Iedere eigenaar weet dat men niet op zondagavond om 22.11 werkt. Dit is geen zorg geven wat noodzakelijk is maar een weerloos dier ruim 5 maanden laten lijden. Naast de negatieve opmerkingen over mij in het patientendossier van mijn konijntje wat GEEN medische informatie is, waar ook verschillende versies van mailtjes over gestuurd werden. Mijn konijntje die een lange afgrijzelijke lijdensweg heeft geleden. Ben verscheurd van van verdriet met de wetenschap dat mijn konijntje een half jaar geleden heeft: ONVERTEERBAAR! Zowel de betreffende dierenarts + de assistente die de negatieve opmerkingen plaatste + het laatste telefonisch contact: JULLIE beide hebben GEEN Moreel Kompas Als reactie aan de eigenaresse : Je stelt je defensief op, gaat klakkeloos achter je gewetenloze medewerksters staan terwijl je er NIET bij bent geweest!
maart 30, 2025
5.0
Femke Klok, Veenendaal
Fijne praktijk, veel kennis en proberen de dieren zo min mogelijk stress te bezorgen.
maart 27, 2025
5.0
Mady Isenia, Veenendaal
Goed bereikbaar, je wordt goed geholpen en serieus genomen. Ook bij mijn hond (Collie) die extra gevoelig kunnen reageren op bepaalde stoffen zijn ze zeer alert.
maart 25, 2025
5.0
Michelle van den Berg, Veenendaal
Niet aanwezig
Bekijk andere dierenartsen

DAP Bodegraven
DAP Bodegraven is gevestigd in Bodegraven, provincie Zeeland. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voor honden, g...
2411RW Zuidzijde 101
Bodegraven, Nederland

Dierenkliniek Leidsche Rijn
Dierenkliniek Leidsche Rijn is gevestigd in Utrecht, provincie Utrecht. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voor...
3544RD Langerakbaan 207
Utrecht, Nederland

Dierenartsen Oostermoer
Dierenartsen Oostermoer is gevestigd in Gieten, provincie Drenthe. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voor hond...
9461AR Brink 15
Gieten, Nederland
