Dierenziekenhuis veenendaal logo

Dierenziekenhuis veenendaal

4.9 (41 beoordelingen)

Contact opnemen?

Bel direct of bezoek de website

INFORMATIE

Dierenziekenhuis veenendaal

Dierenziekenhuis Veenendaal is een duurzame kliniek voor huisdieren in Veenendaal-Oost. We behandelen honden, katten, vogels, konijnen, fretten, ratten, cavia’s, hamsters, etc. Bij ons kun je live meekijken tijdens operaties! Zie voor meer info onze website.

Openingstijden

  • Zondag 08:00 - 18:00
  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 13:00
  • Zaterdag Gesloten

DIENSTEN

Producten en diensten

Vaccinaties

Dierbenodigdheden

Consulten

Ontwormingen

Operaties

Spoedzorg

Medicijnen

Voedingsadvies

PRIJZEN

Wat kunt u Verwachten

Dienst Omschrijving Prijs
Consulten
€55,00

Indicatieve prijzen

Deze prijzen zijn gebaseerd op regionale gemiddelden in Utrecht. Neem contact op met de praktijk voor actuele tarieven.

BEOORDELINGEN

Wat andere mensen Vonden

2.8

2.8 - (41 beoordelingen)

5 Sterren
2
4 Sterren
0
3 Sterren
0
2 Sterren
1
1 Sterren
2

november 15, 2025

5.0

Hans Dek, Veenendaal

Een prima dierenarts. Ik kan niets anders zeggen. Nemen de tijd en bepraten alles met je. Ze hebben het hart voor dieren op de goede plaats en dat merk je meteen. Zo lief en professioneel.... De praktijk is schoon, netjes en toegankelijk. Het Dierenziekenhuis kan bij mij niet meer stuk en is aan te bevelen. Onze Femke is nu gelukkig weer zonder pijn. Heel veel dank..... !!!

Google review

oktober 26, 2025

2.0

Lineke van der Velden, Veenendaal

Een heel fijne dierenarts. De katten en wij werden gewoon rustig van hem. Jammer dat hun gebitten slecht zijn. Ze gaan onder narcose behandeld worden. 2025 Nu hebben wij allemaal een probleem gekregen met Eveline Snellen van Vollenhoven. Ze wilde de nagels van een van de katten niet knippen omdat hij te wild reageerde. Hier kan ik begrip voor opbrengen, echter als je dan gaat zeggen dat we liegen als we zeggen dat je te laat kwam. En zegt tijdens het knippen van de nagels dat de volgende keer een gezondheids check geld kost, dan voelt dat niet goed. Ik voelde me een pauper omdat ik gewoon verwachtte dat ze deze check zou doen, die verzekerd is in het Vetplan. Ik vind de andere competente professionals bij het DZ prima in orde. Eveline Snellen van Vollenhoven hoort daar niet bij.

Google review

oktober 23, 2025

1.0

Patricia Van der Velden, Veenendaal

TLDR: Deze praktijk gaat onprofessioneel om met kritiek: de eigenares (Evelien) reageerde met beledigingen, wilde ons Vetplan-contract alleen beëindigen als we onze reviews zouden verwijderen, en claimde extra kosten terwijl nagelknippen en consults gewoon in het Vetplan zitten. Aangezien chantage de manier van doen is, is de betrouwbaarheid van de ratings twijfelachtig. Wees a.u.b. alert. Wij komen al jaren bij deze dierenarts, en ik schrijf deze review met pijn in het hart. We zijn vandaag met drie katten gekomen, twee voor een consult en knipbeurt en eentje voor een knipbeurt alleen. De dierenarts kwam te laat binnen. Kan gebeuren natuurlijk, maar de problemen stapelden zich op. Mijn vaders kat, Billy, is lastiger te knippen. Dit was zijn tweede keer hier. De eerste keer is hij geknipt door Sharon, en hoewel het even duurde, is het haar heel goed gelukt. Evelien probeerde het eventjes samen met de assistente en vond het na een nageltje wel genoeg. Billy blies en stribbelde tegen, maar niet meer dan de vorige keer bij Sharon. Evelien bleef volhouden dat het niet zou lukken en ook niet hoefde, want "haar kat hoefde ook nooit". Terwijl ze net twee katjes had geknipt (onze andere twee) die het wel degelijk nodig hadden, ook volgens haarzelf. Dit was überhaupt een vreemde vergelijking, want haar kat was een buitenkat, Billy niet, en als dierenarts zou ze toch ook moeten weten dat iedere kat anders is. Als katten nooit geknipt hoeven te worden, waarom zit dat dan überhaupt bij het Vetplan in? Mijn vader betaalt er gewoon maandelijks voor, dus dan is toch wel te verwachten dat dat dan wordt gedaan? Evelien wilde Billy niet meer knippen en ging toen achter haar computer zitten. We zijn dit ook niet gewend. Normaliter helpt de dierenarts of de assistente met het terugdoen van de kat in hun tas, al is het maar de tas vasthouden. Dan nu nog een ander probleem: Evelien gaf aan dat de tijd van de dierenarts extra geld kost, ondanks dat je voor het Vetplan betaalt. Een consult en een knipbeurt zitten bij het Vetplan in, en of een dierenarts het nu doet of niet, hebben wij niet gekozen voor de dierenarts. Ik heb de afspraak gewoon gemaakt op hun website, en heel duidelijk aangegeven dat nageltjes geknipt moesten worden en ik een consult voor mijn twee meisjeskatten nodig had. Ik kan er niets aan doen dat Evelien werd ingedeeld op deze afspraak? Het lijkt me ook niet de taak van de klant om dit te doen. Wij komen hier al jaren en betalen gewoon voor vetplan, operaties en consults. Dit was een hele vreemde en onprofessionele manier van doen. Dit is nu al de tweede keer dat we hier een dierenarts kregen die moeite had met katten. Ik vind het erg jammer hoe dit is gegaan en ik hoop dat anderen deze manier van doen niet hoeven mee te maken. Voor nu, als je katten hebt, raad ik af om naar deze dierenarts te gaan, tenzij je zekerheid krijgt dat je een arts krijgt die gespecialiseerd is in katten. Edit op haar reactie: Het Dierenziekenhuis doet aan chantage, en wil onze contracten pas opzeggen mits wij de reviews verwijderen. Wat een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf is dit. Wij weten heel goed hoe dit verlopen is. In haar reactie zegt ze dat ze op tijd was, maar dat klopt niet: ze heeft zelf bij binnenkomst excuses aangeboden omdat ze te laat was. Overigens is gaan ruzien met de klanten ook totaal geen goed idee, want hierdoor ziet men hoe de eigenaris zich gedraagt in een situatie waar er iets misgaat en mensen kritiek hebben. Ik hoop dat de eigenaris leert hoe je met klanten omgaat, want dit geeft het dierenziekenhuis een heel slecht imago. De reden dat we hier al jaren komen is omdat er wel degelijk integere mensen werken, dit is nu dankzij haar compleet verpest. Overigens, gezondheidschecks zitten bij het Vetplan in waar gewoon voor betaald wordt.

Google review

september 24, 2025

1.0

CAA Sausele, Veenendaal

Wij hebben nou al twee keer slechte dierenartsen gehad bij dit Dierenziekenhuis. De eerste keer was een man die onze katten raar behandelde en noemde een van onze katten 'dat beest' wat al natuurlijk heel onbeleefd is. Hij heeft echter zijn naam niet met ons gedeeld maar het was in ieder geval niet Robert. Hij was ook heel slecht in het nagels knippen. Hij heeft toen heel weinig geknipt terwijl onze katten last ervan hebben dat hun nagels dreigen in te groeien. Onze katten zijn lief en rustig en halen ook niet uit en blazen ook niet dus het was raar hoe hij ze behandelde. Hij hield ze ook op een vreemde manier vast. De tweede keer was een vrouw Eveline. Zij weigerde om de kat van mijn vader een nagelknip beurt te geven omdat ze naar ons idee bang voor de kat was. De kat is wat pittiger, maar voorheen is het een andere dierenarts (Sharon) ook gewoon prima gelukt. Ze bleef doorgaan dat dit niet ging lukken en dat in de toekomst het ook niet gaat lukken. We hebben al eerder een nagelknip beurt gehad voor de kat van mijn vader en bij Sharon kon het wel gewoon prima. Echter ging ze ook nog achteraf vertellen dat als wij die specifieke dierenarts (Sharon) willen (omdat die het wel durft om nagels te knippen bij de kat van mijn vader) dat we dan moeten betalen, terwijl wij al betalen voor het Vetplan waar nagels knippen erbij inzit. Wat is het nut van een Vetplan als de dierenarts het niet eens durft om nagels te knippen van een kat? Ze bleef doorgaan dat haar kat het nooit nodig heeft om nagels te laten knippen, maar de kat van mijn vader is een binnenkat. Katten die binnen blijven hebben echt een knipbeurt nodig en dat hoort zij als dierenarts te weten. Het voelt nu alsof wij voor niks betalen omdat ze het niet aan durven. Ik geloof niet dat het kattenkeurmerk klopt bij dit Dierenziekenhuis aangezien ze twee mensen erbij hebben zitten die niet om kunnen gaan met katten. Echt ontzettend slechte manier van doen en ook zeer jammer aangezien we weten dat ze wel dierenartsen hebben die het wel aandurven. Vandaar krijgen jullie vanuit mij maar twee sterren. Edit: ze reageren ook nog zeer emotioneel op reviews als er kritiek is (zie reactie van de eigenaar Eveline). Ze zeggen ook nog eens dat wij het Vetplan niet mogen annuleren tenzij onze reviews worden verwijderd (een vorm van chantage lijkt het bijna). Nu krijgen jullie van mij 1 ster want jullie kunnen overduidelijk niet tegen kritiek. Mensen moeten weten dat niet iedereen blij is met jou manier van doen Eveline. Wij mogen reviews plaatsen dat is vrijheid van meningsuiting. Overigens mogen wij aparte reviews plaatsen aangezien wij allebei klanten zijn. Eveline je hebt het persoonlijk gemaakt door een hele onprofessionele reactie te plaatsen. Je had dit ook op een andere manier kunnen doen maar jij kiest ervoor om het zo te doen. Zeer jammer. Overigens Eveline, wij hadden niet de verwachting dat wij de consults gratis zullen krijgen. Vetplan dekt consults dus deze zijn niet gratis (wij betalen voor de Vetplan). Heel lelijk hoe je ons wil neerzetten als mensen die niet willen betalen (hieronder Vetplan screenshot en de email met chantage). Deze reactie is niet brutaal, maar gewoon weg eerlijk. Als je daar niet tegen kan raad ik aan om misschien maar iemand anders te laten reageren op reviews. En de reactie op mijn zus haar review is ook nog eens een leugen. Jij kwam te laat, je verontschuldigde je daarvoor want er was een spoed situatie en er was een weg dicht vertelde jij. Jij was er niet om 14.00 dus dat is ook nog eens apart dat jij het zo claimt. En je hebt ook nog eens kritiek op je collega Sharon omdat zij wel Billy's nagels kon knippen. Jij doet alsof wij Sharon onze lieve Billy heeft laten mishandelen door zijn nagels te laten knippen.

Google review

juli 31, 2025

5.0

Victor Van, Veenendaal

Heel fijn dat hier zelf spoedhulp wordt gegeven buiten kantooruren. Ook de verdere behandeling en opvolging was heel goed. Bedankt!

Google review

Bekijk andere dierenartsen

Oogheelkunde kliniek voor dieren

Oogheelkunde kliniek voor dieren

Oogheelkunde kliniek voor dieren is gevestigd in Breda, provincie Noord-Brabant. Deze praktijk is gespecialiseerd in de...

4812JS Pigalle 8
Breda, Nederland

+31 76 572 2999


Pets Health Dierenkliniek

Pets Health Dierenkliniek

Pets Health Dierenkliniek is gevestigd in Nieuwegein, provincie Utrecht. Deze praktijk is gespecialiseerd in de zorg voo...

3439LD Ravenswade 54
Nieuwegein, Nederland

+31 30 267 0757


Dierenarts Praktijk Heesterakker

Dierenarts Praktijk Heesterakker

Dierenarts Praktijk Heesterakker is gevestigd in Eindhoven, provincie Noord-Brabant. Deze praktijk is gespecialiseerd in...

5632TA Italiëlaan 25
Eindhoven, Nederland

+31 40 248 0366


👑 Ben jij de eigenaar?

Claim dit profiel gratis en beheer je gegevens:

  • Profiel & prijzen aanpassen
  • Reageren op reviews
  • Foto's & openingstijden beheren
  • Statistieken inzien
Claim Dit Profiel →

⚡ Gratis • Klaar in 2 minuten

Decoratieve achtergrond

🍪 Cookies
Wij gebruiken functionele cookies (noodzakelijk) en analytische cookies (Google Analytics) om onze website te verbeteren. Analytische cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming. Lees meer in ons privacybeleid.